A130181A13 |
Ràdio educativa VOI |
2023-2024 |
Seminari. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
17/10/2023 - 21/5/2024 (20 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
ESC Municipal Salvador Llobet |
|
c. Roger de Flor, 64 (Granollers)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Vallès Oriental I
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
08/09/2023 - 24/09/2023 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Seminari de docents de diferents centres per dur a terme un projecte de ràdio educativa on treballar, entre d'altres, la competència lingüística.
|
| |
Objectius |
- Establir punts en comú per elaborar un projecte de ràdio educativa consensuat entre els centres participants.
- Compartir metodologies, activitats i altres propostes del treball de llengua que es fa en els centres i fer un lligam amb el treball de ràdio
- Crear una xarxa amb centres de diferents territoris amb projectes similars.
|
| |
Continguts |
- Competències lingüístiques
- La ràdio escolar: què, com, quan...
- Organització de la difusió dels treballs dels alumnes
|
| |
Formador/a |
Carles Ceacero
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el desenvolupament de l’activitat formativa.
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa.
- Definició de línies de treball a seguir per consolidar l’aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores síncrones de la formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l’aprofitament i la transferència immediata.
|
| |
E-mail |
a8930013@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
17/10/2023 |
1700 |
1900 |
Sessió 2 |
dimarts |
21/11/2023 |
- |
- |
Sessió 3 |
dimarts |
23/01/2024 |
- |
- |
Sessió 4 |
dimarts |
20/02/2024 |
- |
- |
Sessió 5 |
dimarts |
19/03/2024 |
- |
- |
Sessió 6 |
dimarts |
16/04/2024 |
- |
- |
Sessió 7 |
dimarts |
21/05/2024 |
1700 |
1900 |
|
| |